MUTLU YILLAR...
BAŞLANGIÇ
Tanıştığımız o ilk gün ne kadar şu an tarihini hatırlamasam da :D bu kadar yakın olabileceğimizi asla tahmin etmemiştim o gün iyi ki gelmişin o gün iyi ki o masaya oturmuşum...
BİRLİKTE BİZ
O günden bu güne zamanla biriktirdiğimiz anılar... Beraber güldüğümüz, saatlerce konuştuğumuz, senin anlattığın benim dinlediğim, benim anlattığım senin dinlediğin her şey ne kadar kötü de olsa iyi de olsa o güzel ki....
MACERALAR
Kıbrıs'ta ne kadar şu anda kadar fazla bir macera yaşamasakta eminim önümüzde hep beraber yaşayağımız deneyimleyeceğimiz bir sürü anılar, iyisiyle kötüsüyle acılar var..
BUGÜN VE YARIN
Ama bugün senin günün. Bunları düşünme eğlenmene bak. Şunu unutma daha yaşanacak çok anımız var.
HER ŞEYİN EN İYİSİNE LAYIKSIN!
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN.
SON SÖZ
Yeni yaşında her şeyin en güzeli karşına çıkması dileğiyle. İyi ki doğdun!
BUTONLAR SÜPRİZ :))